تعالیم امیا: آموزش تله پاتی با حیوانات

آموزش تله پاتی با حیوانات

امروز میخوام روش ساده و کاربردی برای برقراری ارتباط ذهنی با حیواناتو بهتون آموزش بدم.

برای انجام این تمرین، باید یه حیوون نزدیکتون باشه، کسانی که حیوون خونگی دارن برای انجام این تمرین راحتترن.

حیوون خونگی به شخص عادت کرده و خواهان برقراری ارتباط باهاشه، از طرفی بعد از مدتی حس نزدیکی ذهنی دوطرفه بین انسان و حیوون ایجاد میشه. بنابراین شانس موفقیت در این حالت بیشتره.

اینم بدونین که اگه چاکرای ششم شما فعال باشه در این کار موفق ترین. بنابراین تمرینات اونم میتونین انجام بدین.

بهتره حیوونی که انتخاب میکنین خیلی کم سن نباشه، چون در این حالت بازیگوش تره و خیلی حتی به دستوراتی که به صورت فیزیکی بهش داده بشه توجه نمیکنه چه برسه به صورت متافیزیکی.

صبر کنین تا حیوون آروم بشه و حرکت خاصی نکنه.

خودتون هم در حالت آرامش باید باشین، اگه نیستین قبلش مراقبه ساده ای رو انجام بدین.

بعدش یه هدف ذهنی رو در نظر بگیرین، مثلا اینکه بیاد پیشتون یا جایی بره یا کاری کنه.

به فاصله بین دو چشم حیوون نگاه کنین و ازش بخواین که اون کار مورد نظر رو انجام بده و باید به صورت تصویری همزمان تصورشم کنین.

یعنی مثلا بهش میگین که بیاد پیشتون و تصور میکنین که داره میاد پیشتون.

مدام اینو تکرار کنین تا خودتون به یه تمرکز نسبی برسین.

وقتی احساس کردین به این حالت رسیدین؛ تصور کنین که تصویر ذهنی از ذهنتون بیرون میاد و از بین دو چشم حیوون، وارد ذهنش میشه.

اگه اتفاقی که میخواین نیافتاد و حیوون هیچ واکنشی نشون نداد، اینکارو ادامه بدین.

اگه حیوون واکنشی نشون بده یعنی چیزی احساس کرده و اگه کاری که خواستین دقیقا توسط حیوون انجام بشه یعنی پیامتون رو به خوبی دریافت کرده.

من قبلا تجربه ای در همین زمینه با یکی از دوستانم داشتم. موقعی که باهم بیرون رفته بودیم، یه گربه سیاه دورتر از ما قرار داشت و ناگهان دوستم بهم گفت ایمان میتونی کاری کنی اون گربه سیاه به سمت ما بیاد؟

من تمرکز کردم و چند لحظه بعد گربه دقیقا اومد پیش ما.

تقریبا همه افراد قابلیت انجام اینکارو دارن و حتما نباید مدیوم باشن اما برای موفقیت چندتا نکته مهم دیگه هست که باید بهش توجه داشته باشین.

اول اینکه حیوونی که انتخاب میکنین باید مغز تکامل یافته و هوشمند داشته باشه. بعضی جانوران مثل خزندگان یا حشرات، مغزشون در حدی نیست که به خوبی متوجه پیام های شما بشن و کارتون خیلی سخت میشه.

حیواناتی که باهوش ترن برای این کار مناسب ترن.

دوم اینکه بهتره در سکوت و خلوت این کارو انجام بدین که هم صدا یا عاملی حواس شما رو پرت نکنه و هم حواس حیوون مورد نظر رو پرت نکنه.

سوم اینکه اگه توی این کار میخواین موفق باشین بهتره زمینه مراقبه و تمرکز در یه سطح قابل قبول باشین و بهتره قبلا تمرینات تله پاتی هم انجام داده باشین. اگه برای رسیدن به حالت آرامش و تمرکز ذهنی مشکل دارین، قبلا چند ویدیوی آموزش مراقبه گذاشتم.

آموزش این ویدیو رو اگه شرایطش براتون فراهم شد انجام بدین و تجربتون رو در کانال اعلام کنین.

هر سوالی که دارین در کانال یوتیوب اسرار ماورا بپرسین.