تعالیم امیا: آموزش سریع برونفکنی

برونفکنی

برونفکنی یا پرواز روح تجربه ای بوده که از زمان های خیلی دور، برای برخی افراد رخ میداده است. در این تجربه شما احساس میکنید که جدا از بدن هستید و ممکنه بدن خودتون رو جدا از خودتون ببینید.

اولین تجربه برونفکنی من مربوط به حدودا ۱۰ سال پیش بود. هنگام ظهر بود و من خوابیده بودم. وقتی خواستم از جایم بلند شوم نمیتوانستم و دچار فلج خواب یا بختک شده بودم.

بعد از مقداری تلاش یکهو با حالت عجیبی از جایم بلند شدم مثل اینکه چیزی از بدنم کنده شد.

وقتی به پشت سرم نگاه کردم خودم را دیدم که روی زمین دراز کشیده بودم.

حس عجیبی بود و هرچقدر صحبت میکردم کسی صدایم را نمیشنید. بیرون از اتاق،  پدر و مادرم داشتند صحبت میکردند و من حرف هایشان را میتوانستم بشنوم.

اما برونفکنی چیست؟

به نظر میرسد که برونفکنی قابلیت خاصی از ذهن است. یک نوع توانایی خارق العاده. چند دلیل خوب برای این گفته وجود دارد. اول اینکه اگر کسی چیزی روی کاغذ بنویسد و آن را در بالای کمد یا یخچال قرار بدهد، شما نمیتوانید با برونفکنی به سراغ آن نوشته رفته و از محتوای آن باخبر شوید.

که این نشان میدهد روح شما از بدنتان جدا نشده چون در این صورت باید میتوانست برود و از متن روی کاغذ مطلع شود.

این آزمایش را دانشمندان روی چندهزار نفر انجام دادند و هیچ کدام از کسانی که از کما برگشته بودند یا به علت بیماری صرع دچار برونفکنی شده بودند، نتوانستند متن روی کاغذ را بخوانند.

دوم اینکه دانشمندان با تحریک الکتریکی قسمت هایی از مغز توانسته اند برونفکنی را در افراد ایجاد کنند. پس به نظر میرسد که همه چیز زیر سر مغز است.

اما دو سوال مهم:

  • چرا باید برونفکنی را انجام بدهیم؟
  • چگونه باید برونفکنی را انجام بدهیم؟

به احتمال زیاد اکثر کسانی که هنوز تجربه برونفکنی را نداشته اند یا یکی دوبار به صورت اتفاقی آن را تجربه کرده اند و هنوز روی آن کنترل ندارند، این خواسته در ذهنشان شکل گرفته که از این توانایی استفاده ای کنند. مثلا روح خود را به مکان های مختلف بفرستند و از اوضاع و احوال آنجا باخبر شوند. یا اینکه قراری با کسی بگذارند و کسی را ملاقات کنند.

اما خبر بدی که به شما دادم این بود که برونفکنی نوعی تجربه ذهنی است. شبیه نوعی رویای آگاهانه که در آن، اختیار دارید.

این یعنی اینکه اگر من نوشته ای روی میزم بگذارم. هیچ استاد برونفکنی نمیتواند حتی با داشتن آدرس خانه و داشتن عکس اتاقم، از آن نوشته مطلع شود و آن را به من بگوید.

اما به این نکته مهم توجه کنید.

چیزی که گفتم به این معنا نیست که هیچکس نمیتواند نسبت به آنچه از دید او پنهان است مطلع شود، بلکه افراد میتوانند در حین برونفکنی هم الهاماتی داشته باشند که منطبق بر واقعیت است. همانطور که در خواب یا بیداری هم این الهامات را ممکن است داشته باشند.

یعنی در طول تاریخ عده بسیار کمی بوده اند که می توانستند از راه دور اطلاعاتی را بدست بیاورند، گاهی این افراد فکر میکرده اند که روحشان را به آنجا فرستاده اند اما در حقیقت این افراد توانایی دورآگاهی داشته اند.

همانطور که شما در بیداری یا خواب ممکن است از آینده با خبر شوید یا از غیب خبری بدست بیاورید، در حین برونفکنی هم ممکن است این را تجربه کنید اما به ندرت اتفاق میافتد و چون به ندرت اتفاق میافتد، ما متوجه شدیم که برونفکنی، خروج روح از بدن نیست، چون اگر اینطور بود شما باید به دفعات زیاد میتوانستید در آزمایش برگه کاغذ موفق شوید.

تجربه برونفکنی میتواند بسیار عرفانی هم باشد و میتوان آن را چند مرحله از خواب و رویا بالاتر در نظر گرفت.

اما چگونه باید برونفکنی کنیم؟

تکنیک های مختلفی برای برونفکنی وجود دارد. اما به نظر میرسد که فلج خواب و حالت مابین خواب و بیداری به رخ دادن این تجربه کمک زیادی میکند.

در این حالت فقط کافیست سعی کنید از بدن جدا شوید یا اینکه خودتان را بالاتر از بدن یا در جای دیگر تصور کنید.

اما چگونه به فلج خواب برسیم؟

روش اول اینه که سعی کنید تا جای ممکن خود را بیدار نگه دارید در حالی که بدنتان کاملا بی حرکت است. در این حالت بهتر است روی یک نقطه فرضی مثلا نزدیک سقف تمرکز کنید.

این کار را باید ادامه بدهید تا به حالت خواب و بیداری برسید.

بعضی ها برای روش اول کارهای مختلفی انجام میدهند مثلا یک دست را بالا نگه میدارند، هر زمان که خسته و خواب آلود بشوند و دست پایین می افتد و به علت پایین افتادن دست، دوباره هوشیار میشوند و دست را بالا میبرند، اینطوری میتوانند به مرز خواب و بیداری برسند.

روش دوم به این صورت است که باید از نظر فیزیکی خود را رو در طی روز کاملا خسته کنید. در این روش نیازی نیست هیچ تمرینی انجام بدهید اما باید زمان بیدار شدنتان از خواب را بدانید. مثلا اگر حدودا ساعت ۱۰ صبح از خواب بیدار میشوید، باید برای یک الی دو ساعت زودتر، ساعتی را تنظیم کنید که یک بار یا چند بار زنگ بزند و شما را بیدار کند. اما باید بدانید که خوابتان سبک هست یا سنگین و با چندبار زنگ زدن بیدار میشوید. زنگ نباید خیلی طولانی یا بلند باشد که کلا بیدار و هوشیار بشوید.

در این روش احتمال اینکه با فلج خواب بیدار شوید زیاد است.

توجه داشته باشید که برای برونفکنی بهتر است به پشت بخوابید.

اگر نمیدانید فلج خواب چیست، گوش بدهید:

وقتی ما در خواب هستیم، مغز ارتباطش با اندام ها و سیستم عصبی و حرکتی را قطع میکد تا هنگام رویا دیدن هر کاری که در خواب انجام میدهیم نتوانیم در واقعیت انجامش بدهیم. مثلا اگر درحال دویدن هستیم برای اینکه در واقعیت پاهای ما حرکتی نکند و همچنان بی حرکت بماند دچار فلج خواب میشویم.

در این حین اگر یکهو بنا به علتی از خواب بیدار بشویم و هوشیار بشویم ممکن است هنوز حالت فلج خواب وجود داشته باشه و ارتباط مغز با اندام قطع باشه. در اینصورت هرچقدر تلاش میکنیم حرکت کنیم نمیتوانیم و انگار یه موجود سنگین روی ما افتاده است.

در قدیم مردم فکر میکردند موجودی به اسم بختک اینجور مواقع روی فرد میاد و شروع میکردن به دعا کردن یا هر نوع روش ذهنی تا اون موجود رو دور کنن. بعد از چند لحظه هم مشکل برطرف میشد. اما ماجرا این بود که بعد از گذشت چند لحظه هوشیاری فرد کم کم بیشتر میشه و در نهایت مغز ارتباطش با جسم رو برقرار میکنه و فلج خواب برطرف میشه.

اونایی که توی خواب راه میرن یا کارهایی که توی خواب میبینن رو به صورت فیزیکی هم انجامش میدن، این مشکل رو دارن که مغزشون در اون زمان فلج خواب رو نمیتونه ایجاد کنه.

حالا آیا برونفکنی خطرناکه؟

برونفکنی برای کسی که مشکل قلبی نداشته باشه خطری نداره. اینکه میگن اگه برونفکنی کنید حتما یک موجود شیطانی یا جن، بدنتون را تسخیر میکنه حقیقت نداره و اگه کسی قبلا سابقه چنین چیزهایی رو نداشته باشه با این کار هم براش اتفاق خاصی نمیافته.

با این حال به صورت کلی من توصیه نمیکنم که برونفکنی رو زیاد انجام بدین.

آیا حقیقت داره که نباید از جسم زیاد دور شد؟

برخی اساتید میگن اگه زیاد از جسم دور بشین احتمال اینکه دیگه نتونین به جسمتون برگردین و بمیرین وجود داره. اما من این علت که این تجربه رو نوعی قابلیت خاص ذهنی در نظر گرفتم، این گفته رو قبول ندارم و به نظرم فردی که سالم هست در هر صورت در نهایت بیدار میشه.

چطور به جسم خودمون برگردیم؟

برای برگشتن فقط کافیه نزدیک جسمتون بشین. یا اینکه کاری نکنین تا سطح هوشیاری کم بشه و وارد حالت خواب عادی بشین و بعد مدتی هم بیدار بشین.

هر سوالی دارین بپرسین و همچنین آموزش‌های بیشتر رو میتونین از کانال یوتیوب اسرار ماوراء دریافت کنین.