تعالیم امیا: برونفکنی اختری در ۵ مرحله

برونفکنی

برون فکنی اختری میتونه برای بسیاری از چیزها مثل تفریح، کاوش در ناشناخته ها و یا رشد معنوی استفاده بشه.

این اتفاق فرصتی رو فراهم میکنه تا بتونین درک کنین چیزی فراتر از بدن فیزیکی هستین و ممکنه دیدگاه شما رو نسبت به خودتون و جهان تغییر بده.

در این تجربه، این احساس رو خواهید داشت که از بدن فیزیکی جدا شده و به مکان های دیگه سفر کنین.

حتی ممکنه موجودات و مردمانی متعلق به قلمروهای دیگه رو ملاقات کنین.

این کار نوعی مهارته و اگه قبلا سعی در انجامش داشتین و موفق نشدین، بدونین که نیاز به کمی تمرین و صبر داره.

نکته اول: برونفکنی اختری رو ترجیحا زمانی انجام بدین که آرامش بیشتری دارین، موقع استرس، شانس موفقیت شما کمتره. بنابراین از دمنوش ها و داروهای گیاهی که به افزایش آرامش شما کمک میکنن هم میتونین استفاده کنین.

حالا به این مراحل توجه کنین:

مرحله اول آماده سازیه، ببینین که آیا واقعا آمادگیشو دارین؟ خودتون رو برای این تجربه آماده کنین و ترس هاتون رو کنار بذارین.

برای لحظاتی به این فکر کنین که قراره با دنیای جدیدی روبرو بشین و بدن غیرفیزیکی خودتون رو آزاد کنین. با خودتون فکر کنین که میخواین چه موجودات یا افرادی رو ببینین؟ چه دنیاهایی رو میخواین ببینین؟ و چه نوع تجربه ای میخواین داشته باشین؟

با اینکه به نظر میرسه مرحله اول زیاد مهم نیست اما خیلی مهمه. اینکه شما آمادگی چنین تجربه ای رو داشته باشین و بهش فکر کرده باشین، در موفقیت شما تاثیر زیادی داره.

نکته دوم: داشتن یه دفتر برونفکنی به شما میتونه خیلی کمک کنه، توی این دفتر در یک سمت خواسته های خودتون از این تجربه رو بنویسین و در یک سمت دیگه تجربه هایی که واقعا رخ میدن رو یادداشت کنین.

نکته سوم که در بروز موفقیت آمیز این تجربه وجود داره اینه که بهتره مکان خواب شما شبیه همیشه نباشه، یعنی برای این کار، در قسمت دیگه ای از اتاق یا خونه قرار بگیرین.

در مرحله دوم باید دراز بکشین، ترجیحا به پشت و چشمانتون رو ببنندین. اگه اذیت نمیشین، بهتره که از چشم بند خواب استفاده کنین.

دستهاتون کنار بدن باشه، اگه سختتونه روی شکم قرارشون بدین، هر طور که برای طولانی مدت راحت ترین.

باید به آرامی و طولانی نفس بکشین. دم و بازدم بسیار آروم و طولانی.

سعی کنین ذهنتون و حواستون به نفس کشیدنتون باشه.

این مرحله باید حداقل ۱۵ دقیقه انجام بشه، تا زمانیکه احساس کنین کاملا آروم و رها شدین.

در مرحله سوم باید توجه خودتون رو به چیزهایی بیرون از بدنتون ببرین.

با چشمان بسته به سقف و دیوارها و اجسامی که در اتاق هستن توجه کنین. و در ذهنتون تجسمشون کنین.

در حالی که کاملا بی حرکت دراز کشیدین و تمام بدن در یک استراحت عمیق قرار داره، محیط اطراف رو حس کنین.

حدودا یه ربع توی این وضعیت بمونین.

در مرحله چهارم به خواسته هایی که در مرحله اول داشتین فکر کنین. تجربه ای که میخواین داشته باشین.

و به صورت ذهنی بگین که من چیزی فراتر از بدن فیزیکی هستم و می تونم وارد جهان های دیگه بشم.

نکته چهارم اینه که بدونین بدن غیرفیزیکی شما برخلاف بدن فیزیکیتون ساکن نیست و در این مرحله باید سعی کنین حس کنین که بدن غیرفیزیکی تون حرکت داره.

برای لحظاتی این هدف رو دنبال کنین تا نشونه ها ظاهر بشن.

وقتی به حالت برونفکنی اختری نزدیک بشین ممکنه صداهای بلند یا نوعی ارتعاش بشنوین، ممکنه بدنتون مور مور یا سوزن سوزن بشه یا ممکنه بدنتون احساس کنه که در فضای بدون جاذبه غوطه ور شده. برای هرکسی تجربه ای متفاوت خواهد بود و همه، این حالت ها رو ندارن، اما بسیاری از مردم این حالت ها رو تجربه میکنن.

اگه برای شما هم اتفاق افتاد، نترسین و از این احساسات با حفظ آرامش، استقبال کنین.

از طرفی نباید خیلی روی این احساسات متمرکز بشین و اگه زیادی بهشون توجه کنین، کم کم هوشیاری شما بیشتر میشه و این احساسات محو میشن. در نتیجه شما وارد فاز بیداری کامل میشین.

نکته پنجم: داشتن شفافیت و قطعیت ذهنی در این کار مهمه، با شک و تردید و ابهام این کارو انجام ندین و کاملا هر مرحله رو شفاف، واضح و مطمئن انجامش بدین.

در مرحله پنجم باید حس کنین که بدن غیرفیزیکیتون داره از بدنتون فاصله میگیره و از بدنتون دارین دور میشین.

در حالی که جسمتون روی زمین به خواب رفته تصور کنین که دارین وارد آسمون میشین. احساس سبکی و آرامش کنین. شما در آسمون به آرومی بالا میرین. الان باید هوشیاری تون خیلی کم شده باشه و برونفکنی اختری همین لحظات اتفاق خواهد افتاد.

شما، بعد از مدتی به موقعیت عادی خودتون برمیگردین و بیدار میشین. یعنی برای برگشت، کار خاصی لازم نیست انجام بدین.

بعد از هر تجربه بهتره فورا یادداشتش کنین چون ممکنه فراموشش کنین.

بعضی از افراد به دلیل انجام برخی تمرینات یا به صورت ذاتی، برونفکنی اختری رو توی زندگی شون تجربه میکنن و با دنیاهای عجیب و موجودات عجیب روبرو میشن، تجربه ای که مابین خواب و بیداریه و کاملا قابل تشخیص از خواب و رویا هستش.

این تجربیات برای کسانی که از نظر سلامتی در وضعیت مناسبی هستن، خطر خاصی نداره و نگرانی خاصی در مورد انجامش وجود نداره. اینطور نیست که با انجامش شما بمیرید یا به زندگی نتونید برگردید.

 اگه سوالی دارین در کانال یوتیوب اسرار ماورا بپرسین.