تعالیم امیا: حقیقت فرازمینی ها

حقیقت فرازمینی ها

امروز میخوام به نکته جالبی در مورد فرازمینی ها و موجودات فضایی بپردازم، نکته ای که از چشم بسیاری از علاقمندان به ماوراء و حتی اساتید ماوراء پنهان مونده.

اکثرا تصور میکنن که موجودات فضایی باید حتما حالت فیزیکی شبیه حیوانات و انسان های روی کره زمین داشته باشن. در واقع همون شکلی که بیشتر توی فیلم ها نشون داده شده.

اما انواعی از موجودات فضایی میتونن وجود داشته باشن که زیرمجموعه موجودات ماورایی و متافیزیکی محسوب بشن.

این نکته رو هاوکینگ در اواخر عمرش متوجه شد و گفت ما به دنبال فرازمینی ها در سیارات مختلف و منظومه های مختلف میگردیم اما ممکنه نوع حیات اونا اساسا با چیزی که روی کره زمین بوده فرق داشته باشه، در نتیجه ما اصلا قادر به دیدنشون یا حتی درک کردنشون نباشم.

در حالیکه ما تلسکوپ هامون رو تنظیم کردیم و به دنبال نشونه های حیات و مشاهده امواجی که میشناسیم میگردیم، ممکنه اونا در جلوی چشم ما در حال زندگی کردن باشن.

همانطور که در گذشته طبیبان قدیم، نمیدونستن موجوداتی وجود دارن به اسم ویروس که حیات بسیار متنوع و گسترده ای هم دارن.

اونا براساس آزمون و خطا و یک سری فرضیات، کار طبابتشون رو انجام میدادن و این حقیقت هم در کنار زندگی مردم وجود داشت. یعنی ویروس ها داشتن زندگیشون رو میکردن و حتی وارد بدن انسان ها هم میشدن ولی انسانهای اون زمان هنوز قادر به کشف و درکش نبودن.

بنابراین این احتمال وجود داره که در جهان انواع مختلفی از حیات وجود داشته باشه که حتی برای ما قابل درک هم نباشه. شاید بعدها بتونیم با وسایل خاصی درکشون کنیم و شاید هرگز نتونیم موفق به اینکار بشیم.

یک بار فردی به من گفت که شیطان وجود نداره و تو باید اینو به همه بگی.

من پرسیدم از کجا میدونی که موجودی به نام شیطان وجود نداره؟

گفت چون ادیان صددرصد دروغ هستن.

گفتم خب، از کجا میدونی که در یک سیاره ای در یک منظومه ای، موجودی دقیقا با نام شیطان وجود نداره که هر از گاهی هم به زمین سر میزنه یا از راه دور سعی میکنه وارد ذهنت بشه؟

آیا تو همه سیارات و کهکشان ها رو تک تک بررسی کردی؟ تو نمیتونی ثابت کنی که در هیچ کجای جهان موجودی به اسم شیطان وجود نداره؟

شما میتونید بگید که اژدهای صورتی با دم بنفش در کره زمین وجود نداره، اما نمیتونید ادعا کنید که این موجود در هیچ کجای کائنات وجود نداره، شاید در کهکشان دیگه ای چنین موجودی وجود داره و جزئی از اکوسیستم اونجاست.

فرض کنین دستتون رو داخل کیسه ای پر از مهره های رنگی میکنین و تعدادی مهره بیرون میارین، بین مهره هایی که بیرون آوردین، مهره سیاه رنگ وجود نداره، شما میتونین بگین مهره سیاه بین این مهره ها نیست اما تا وقتیکه کل مهره های داخل کیسه رو ندیدن، نمیتونین ادعا کنین که مهره سیاه اصلا وجود نداره.

موجودات ماورایی هم همینه، شما میتونین توی کانتکس صحبت کنین و بگین فلان باور اشتباست یا به علت تناقضاتی که داره دروغه، اما مثلا نمیشه گفت زئوس اصلا وجود نداره.

تا زمانی که ما شناخت کامل روی کل کائنات پیدا نکردیم، وجود هر نوع موجودی میتونه ممکن باشه.

اکثر افرادی که به ماورا معتقدن و در این زمینه فعالیت میکنن، بسیار ساده و غیرفلسفی به مسائل نگاه میکنن، به همین خاطر من در سلسله دروس متافیزیک سعی میکنم افراد رو به متافیزیک فلسفی نزدیک تر کنم، تا جهان بینی این افراد اصلاح بشه.

آیا این افراد برای ارتباط با موجودات فضایی تلاشی کرده اند؟ یا همه چیز را در روح و جن و فرشتگان خلاصه کردن؟

مثلا اونا خیلی راحت میگن آلیستر کراولی با شیطان یا جن در ارتباط بود، در صورتی که ممکنه میلیاردها موجود ماورایی در کهکشان های دیگه زندگی کنن و یکی از اونا با آلیستر کراولی ارتباط گرفته باشه. هرچند که ممکنه کراولی دچار توهم هم شده باشه یا اصلا از ابتدا به علت منافع مالی دروغ گفته باشه.

یک متافیزیست، طیف وسیع تری از احتمالات رو نسبت به دانشمندان باید بررسی کنه. اما در عمل برعکس شده، متافیزیک کاران، حتی طیف کمتری از احتمالاتی که دانشمندان بررسی میکنن، رو بررسی میکنن و خیال خودشون رو با یکی دو حالت که به عقایدشون بستگی داره راحت کردن.

حالت های پیچیده ای وجود داره، فرض کنین که شما با موجودی ارتباط گرفتین و اون خودشو جن یا شیطان معرفی کرده، از کجا مطمئنین که اون یه موجود فضایی نیست که در حال دروغ گفتنه؟ موجود فضایی باید حتما شبیه فیلم ها باشه؟ یا شما فرض رو بر راستگویی اون موجود گذاشتین؟

ممکنه نوعی از حیات بیگانه وجود داشته باشه که از خنده یا گریه انسان ها انرژی تولید کنه، ما حتی داریم از مفاهیم خودمون استفاده میکنیم، ممکنه اونا از گریه انسان ها یو ای تولید کنن. یو ای چیه؟

ما نمیدونیم، یه چیزیه که برای زنده بودن بهش احتیاج دارن.

اونا به گریه انسان ها نیاز دارن درنتیجه روی ذهن رهبران جهان تاثیر میذارن تا اونا جنگ راه بندازن و مردم رو بکشن تا بازمانده هاشون برای مدت های طولانی غمگین باشن و عمیقا گریه کنن و اینطوری یو ای مورد نیاز فرازمینی ها تولید میشه.

آیا شما میتونین این احتمال رو کاملا رد کنین؟

نه نمیتونین، چون قابل بررسی نیست. البته من ادعا نمیکنم که این موارد که گفتم واقعی هستن، ممکنه زئوس اصلا وجود نداشته باشه یا چنین فرازمینی هایی نباشن اما نمیشه ادعا کرد که نیستن، چون هر ادعایی نیاز به اثبات داره.

ممکنه انواعی از موجودات که فراتر از درک ما هستن وجود داشته باشن، موجوداتی که برای اومدن به زمین، نیازی به سفینه ندارن و با سرعت نور یا بیشتر از اون حرکت میکنن یا میتونن تله پورت کنن.

آنچه از سوی فرازمینی ها باشه ممکنه درکش بسیار مشکل تر، از محتوای مربوط به جن، شیاطین و ارواح باشه. بنابراین باید ذهن بازتری داشته باشین.

هر سوالی که دارین در کانال یوتیوب اسرار ماورا بپرسین.