تعالیم امیا: راز اعداد خاص ساعت و اعداد تکرار شونده

امروز درمورد نشونه ها و اعدادی که در زندگی تکرار میشن صحبت میکنم و بهتون میگم که بعد از دیدنشون باید چه کار کنین.

در اکثر فرهنگ ها، مشاهده نشونه ها و تکرار اعداد به عنوان پیامی از سمت کائنات یا نیروهای ماورایی در نظر گرفته میشن. برخی هم اونو نشونه راهنمای روحی یا راهنمای درونی میدونن. مهمتر از اینکه منشاء این اتفاق چیه، اینه که باید بهش توجه کرد و همیشه سعی داره به ما کمک کنه.

این اتفاق ممکنه در بیداری یا رویا رخ بده. برای من، هر دو حالتش اتفاق افتاده.

در ویدیوی تکرار اعداد گفتم به چیزی که احساس میکنین در زندگیتون به صورت نشونه ظاهر شده باید دقت کنین و اینطور هم نیست که برای همه، معنی یکسانی داشته باشه.

یعنی اگه توی زندگی شما عدد یا پیامی تکرار میشه، اون مختص خود شماست و نمیشه یه تعبیر کلی براش در نظر گرفت.

خیلی ها تعبیر کلی برای مردم در نظر میگیرن و میگن اگه مثلا عدد 5 رو زیاد دیدین فلان معنی رو میده، اما این اشتباست. برای هرکسی، نشونه ها مختص زندگی خودش هستن.

خیلی ها بعد از دیدن ویدیوی قبلی به من پیام دادن و گفتن فلان عدد در زندگی ما تکرار میشه و بهمون بگو معنیش چیه؟

من از جزئیات زندگی شما و هدف زندگی شما با خبر نیستم. هیچ کسی نمیتونه به جای شما، این معما رو حل کنه، خود شما باید این موضوع رو کشف کنین چون اون نشونه، مختص شماست.

برای کشف اینکه نشونه ها در زندگی تون چه معنایی دارن باید ذهن بازی داشته باشین و بتونین روند اتفاقات رو خوب درک کنین. روند اتفاقات، کلید حل این مساله هستش.

نشونه ها راهنمای شما در زندگی هستن و اگه بهشون توجه نکنین ممکنه بعد از چندبار تکرار شدن، کمتر شده یا از بین برن و وقتی هم که بیشتر بهشون توجه میکنین معمولا بیشتر میشن.

البته با توجه به میزان اهمیت هدف زندگی تون و سرنوشتتون نشونه ها سماجت بیشتری از خودشون نشون میدن و برای بعضیا تا سالها ممکنه باقی بمونن.

برای من این اتفاق زیاد افتاده که در ویدیوی قبلی گفتم. غیر از مورد عدد 23 که برام پیش اومده بود، هر وقت خواستم از ماورا فاصله بگیرم، اتفاق هایی افتاد و نشونه هایی برام ظاهر شد که منو دوباره به سمت ماورا آورد.

به همین خاطر فکر میکنم مسیری که باید در زندگیم طی کنم پرداختن به ماورا هستش و برای اهداف ماورایی در نظر گرفته شدم.

زمانی که شما یه نشونه دریافت میکنین معمولا لحظه ایه که دارین تصمیم متفاوتی میگیرین یا اخیرا تصمیم متفاوتی گرفتین که باعث شده از سرنوشت و هدف زندگیتون فاصله بگیرین و مسیر زندگیتون تغییر کنه.

بنابراین باید فکر کنین که اخیرا چه تصمیمی گرفتین یا چه اتفاقی افتاده و اینطوری میتونین دوباره به مسیر اصلی برگردین.

در واقع نشونه ها مواقعی رخ میدن که نقاط تغییر مسیر زندگی شماست.

ادامه در ویدیوی زیر:

راز اعداد